Menua

2015/09/08

Aurkezpenik ez, eskerrik asko.

Ados, kontzentratu. Inpresio ona eman behar duzu, jatorra izan baina ez hurbilegia, eta egin irribarre. Ados. Prest nago.
Eskua eman dit, baina ni banago bere masailera bidean jada. Mugimendu xelebre batekin keinua disimulatzen saiatu naiz, baina konturatu da; nik eskua atera arren, berea poltsikoan sartu eta musu bat eman dit masail batean. Hala ere, burua mugitu dudanean beste masailean ere musu bat eman diezadan, atzera egin du. Tonto aurpegi izugarria nirea... baita berea ere; zertan ari naizen galdetuko dio bere buruari, noski. Edo errudun sentituko da agian, bi musu eman ez dizkidalako... edo nik egin dut gaizki?
Irribarre urduri bat, buelta erdi eta banoa hemendik. Honetarako ere ez naiz gai; ikaragarria.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina