Menua

2020/04/18

Eskuin konbertitua


Beti nahi izan dut ezkerra izan. Ezkerreko eskuarekin idazten duena, esan nahi dut. Obsesio txiki bat izan dut betidanik, beti pentsatu izan dut ezkerreko eskuarekin idazteak bazekarrela halako magia bat berekin. Artisten eskua da ezkerrekoa, ezkerreko eskuz idatziak dira libururik onenak, ezkerreko eskuz marraztuak artelanik ederrenak. Ez dut frogarik, baina ezta dudarik ere. Eskuineko eskuarekin idatzi dut nik beti. Nahi izan dut txikitatik artista izan, (nahi izaten dut oraindik ilusio handiz esnatzen naizen egunetan), baina beti falta izan zait azken elementua, jaiotzetiko kualitatea: ezkerra izatea. Ez nazazue gaizki ulertu, ezker eskuaz idazteak ez dakar gaitasun artistikorik intrintsekoki. Baina ezkerra bazara, eta gainera artista, biderkatu egiten du zure artistikotasuna. Eta hori horrela da. Egia esan, saiatu izan naiz ezkerra izaten noizbait. Saiatu naiz ikasten. Baina ez da gauza bera ezkerra izatea ala eskuin konbertitua izatea. Eta, noski, eskuintasun konbertituak ez du magia bera; ez daukat erremediorik.  

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina