Menua

2015/12/20

Aurreiritzi hipokritak

Hipokrita sentitzen naiz askotan. Hipokrita, bai. Gizarte moderno honen kide naiz. Ados nago gaur egun babesten den pentsamolde libre, aske honekin; guztiz ados. Bakoitzaren erabakia izan dadila neska, mutil edo beste edozer izan nahi duen; nola jantzi behar duen; zein irudi fisiko duen; nolakoa den barrutik eta kanpotik; nahi duena maitatzen eta nahi duena gorrotatzen. Dirudienez, gizartearen gehiengo handi bat dago horren alde, eta asko pozten nau horrek. Baina orain, tira, izan gaitezen errealistak. Horixe defendatzen dugu guztiok, ados. Baina zenbatek du hori errotuta? Zenbatek ez du inoiz kontrakorik pentsatu? Nik bai, aitortzen dut. Esan nahi dut, ea ongi ulertzen nauzuen: zinez, izugarri gustatuko litzaidake aurreiritzirik ez izatea.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina